VAIRĀKKĀRT IZMANTOJAMS SATURS

05.05.2022.

Tu esi vienīgā persona, kas redz 100% savu sociālo mediju saturu. Nemitīga jauna satura radīšana agrāk vai vēlāk novedīs pie tavas vai tava sociālo mediju administratora izdegšanas. Patiesībā tā īsti vairs nav jaunu satura ideju. Visu jau kāds kaut kur ir pateicis, parādījis, publicējis. Tāpēc jau esoša satura atkārtota izmantošana ir daļa no gudras stratēģijas. Tikai diemžēl lielākā daļa cilvēku to nedara.

Viss labākais saturs nav redzams tik daudz, cik tas būtu pelnījis. Sociālo mediju administratori pamazām izdeg, meklējot arvien jaunas idejas, ko publicēt. Satura atkārtota izmantošana palīdz nostiprināt vēstījumu, kas auditorijai būtu jāzina, un novērš nemitīgu dzīšanos pēc jaunām idejām.

Satura atkārtotas izmantošanas struktūra

Izmantojot šo struktūru, vari no viena jau gatava satura izveidot 6 jaunus satura veidus. Šo metodi vari izmantot jebkura veida saturam, ko publicē sociālajos medijos. Daloties ar tām pašām idejām un vēstījumiem dažādos veidos, tu vari sasniegt jaunus cilvēkus un nostiprināt savu vēstījumu, izmantojot tikai ekspozīcijas efektu, lai izveidotu dziļāku saikni ar savu auditoriju.

1. solis: identificē saturu, kuru vēlies izmantot atkārtoti

Šī metode darbojas ar jebkuru jau esošo saturu, tomēr mēs iesakām izvēlēties to, kuram ir bijuši vislabākie rezultāti. Tas var būt blogs, video, mārketinga e-pasts. Jebkas, par ko tava auditorija iepriekš ir izrādījusi interesi.

2. solis: 3 svarīgākie elementi

Trīs galvenie punkti, ko izvilksi no sākotnējā satura, tiks izmantoti jaunajā saturā. Tāpēc, izvēloties 3 punktus, pārliecinies, ka tie ir saistīti un lasītājam ir vērtīgi. Vari izvēlēties sarunu punktus, padomus vai ieteikumus. Vai arī tie var būt piemēri, idejas vai viedokļi.

3. solis: izveido 5 jaunas satura daļas

3 punkti no iepriekšējās darbības tiks iekļauti visos 5 jaunajos saturos. To formāti būs atkarīgi no tavas auditorijas un izvēlētajām platformām. Izvēlies dažādus formātus, lai tie patiktu visplašākajai cilvēku grupai. Piemēram, Reel, karuselis, Twitter pavediens, LinkedIn ziņa un Facebook tiešraide.

4. solis: padziļināti apskati vienu svarīgāko punktu

Visbeidzot izveido vienu pēdējo satura daļu no vērtīgākā punkta, ko sākotnēji izvēlējies. Šī ir tava iespēja padziļināti izpētīt šo punktu, lai nostiprinātu vēstījumu auditorijai. Šis būs vērtīgākais no 6 jaunajiem satura veidiem.

Kā tas izskatās dzīvē?

Par piemēru ņemsim šo pašu bloga rakstu. 3 punkti, kurus mēs varētu izvēlēties atkārtoti izmantot, būtu ievads, pārskats par satura atkārtotas izmantošanas struktūru un satura veidiem, ko kāds varētu izveidot.

Mūsu 3 punkti būtu:
1. Īss ievada pārskats.
2. Struktūra.
3. Satura formāti.

Mēs varētu izmantot šos punktus, lai izveidotu izglītojošu Instagram karuseli vai uzrakstītu Facebook ziņu, un Reel video varētu padziļināti pievērsties pašai struktūrai.

Kad esi apguvis šo paņēmienu, vari to izmantot visam saturam, lai atkārtoti dalītos ar idejām dažādos veidos.

Ja Tevi interesē reklāmas iespējas sociālajos medijos, sazinies ar mums, aizpildot saziņas formu vai rakstot uz info [at] ciekursmedia.lv.