KĀ VEICINĀT TĪMEKĻA VIETNES APMEKLĒJUMU SKAITU

15.02.2022.

Jūsu uzņēmumam ir tīmekļa vietne, bet neviens to neapmeklē. Ko darīt? Ja lapa ir pilnīgi jauna, tad visticamāk tā vēl nav indeksējusies populārākajos interneta meklētājos, tomēr tas nenozīmē, ka tāpēc ir jāsēž un jāgaida, kad viss notiks pats no sevis. Šo procesu var paātrināt un veicināt ar vairākiem paņēmieniem, bet trīs galvenie ir regulāra satura publicēšana pašā tīmekļa vietnē, sociālajos medijos un maksas reklāmas.

Blogs tīmekļa vietnē

Jo vairāk atslēgas vārdu būs jūsu uzņēmuma tīmekļa vietnē, jo lielākas iespējas, ka meklētājprogrammas atradīs tieši jūsu lapu. Te lielisks palīgs ir bloga raksti par uzņēmumam aktuālām tēmām. Ar blogu var nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu. Pirmkārt, publicējot rakstus jūsu tīmekļa vietnē, jūs veicināsiet to apmeklētāju skaitu lapā, kas meklē informāciju pēc jūsu tekstā iekļautajiem atslēgas vārdiem. Otrkārt, rakstus varat publicēt kā saturu sociālajos medijos (par to nākamajā punktā), un, ja tas būs gana interesants, cilvēki ar saturu dalīsies. Tādejādi sasniegsiet vēl vairāk cilvēku.

Sociālie mediji

Sociālie mediji - Facebook, Instagram u.c. - ir ļoti labas platormas komunicēšanai ar savu mērķauditoriju. Tomēr satura publicēšana tajos nav nemaz tik vienkārša, kā varētu šķist. Pirmkārt, saturs ir jāpublicē regulāri. Otrkārt, tam ir jābūt vizuāli pievilcīgam un interesantam, lai sekotāji gribētu iesaistīties diskusijās un dalītos ar to. Laba un veiksmīga komunikācija sociālajos medijos palīdzēs auditoriju novirzīt uz jūsu uzņēmuma tīmekļa vietni, kurā varēs vairāk uzzināt par jums un jūsu sniegtajiem pakalpojumiem vai piedāvātajiem produktiem.

Maksas reklāmas

Maksas reklāmas var būt daudz un dažādas - sociālajos medijos, Google meklētājā, interneta ziņu portālos u.c. Reklāmas palīdz veicināt zīmola atpazīstamību un palielina uzņēmuma tīmekļa vietnes apmeklētāju skaitu (ja ir pievienota norāde uz šo lapu). Šajā gadījumā vislabāk ir vērsties pie profesionāļiem, jo izveidot labas reklāmas nav nemaz tik vienkārši. Vispirms ir jāsaprot, ko reklamēt, kam šo reklāmu rādīt, jāizveido vizuāls un tekstuāls noformējums un, protams, arī jāsaprot, kāds būs tās mērķis - palielināt konversijas, piemēram, pirkumu skaitu vai vienkārši palielināt apmeklētāju skaitu, vai kāds cits mērķis.

Ja Tevi interesē reklāmas iespējas sociālajos medijos, sazinies ar mums, aizpildot saziņas formu vai rakstot uz info [at] ciekursmedia.lv.