FACEBOOK PADOMI REKLĀMU OPTIMIZĒŠANAI

17.12.2021.

Iepirkšanās sezonai ritot pilnā sparā, Facebook ir publicējis jaunu, 18 lappušu garu ceļvedi Facebook Marketplace ierakstu optimizēšanai, lai gada pēdējās dienās maksimāli palielinātu sasniegto auditoriju, interesi un ideālā gadījumā pārdošanas apjomu. Lai gan rokasgrāmata ir vērsta uz Marketplace un Amerikas tirgu, daudzas piezīmes un statistika attiecas uz plašākām e-komercijas tendencēm. Šeit varat lejupielādēt pilnu rokasgrāmatu, taču šajā rakstā mēs apskatīsim tikai dažus galvenos elementus.


Pirmkārt, Facebook dalās ar dažiem galvenajiem patēriņa statistikas datiem par brīvdienu periodu un konkrētām tendencēm, kas redzamas Marketplace sadaļā.

Pēdējā mēneša laikā verojams meklējumu skaita pieaugums Marketplace - cilvēki aktīvāk tieši te meklē dāvanas saviem mīļajiem, liekot uzsvaru uz personalizētām dāvanām. Populāri meklējumi ir arī dāvnau grozi un dāvanas skolotājiem.

Facebook ir apkopojis, kas patērētājiem ir svarīgs iepirkšanās laikā. Piemēram, patērētājiem svarīgas ir izpārdošanas un atlaides, produktu kvalitāte un izvēle, kā arī bezmaksas piegāde. Savukārt izpalīdzīgs klientu serviss nemaz nav tik svarīgs, kā varētu likties. Arī viegla preču atgriešana nav tik svarīga.

Ir apkopoti arī galvenie atslēgvārdi, pēc kuriem tiek meklētas idejas dāvanām. Kā jau iepriekš tika minēts, starp populāriem meklējumiem ir personalizētas dāvanas. Bet cilvēki meklē arī spēļu konsoļu spēles, ar sportu saistītas dāvanas bērniem, neparastas dāvanas un noderīgus dārza rīkus.

Facebook piedāvā padziļinātus skaidrojumus par Marketplace sarakstu optimizēšanu, tostarp krājumu plānošanu, cenu noteikšanas stratēģijām un labākajiem piemēriem.

Piemēram, pievieno savām precēm atbilstošus un populārus atslēgvārdus, lai patērētāji varētu atrast tieši Tavu produktu. Arī aprakstam un bildei ir ļoti liela nozīme. Tāpat jāizvērtē arī produkta cena. Tai jābūt atbilstošai un jāspēj konkurēt ar citiem pārdevējiem.

Jāpārliecinās vai visas Tavas piedāvātās preces ir uz vietas. Ja kaut kas nav pieejams, to vajag izņemt no reklāmas kampaņas vai Marketplace piedāvājuma. Nav jēga tērēt savus līdzekļus par precēm, kuras klients nemaz nevar nopirkt.

Plašāk par tendencēm un ieteikumiem lasi Facebook izstrādātajā ceļvedī. Tas ir ērts un noderīgs ikvienam, kas vēlas veicināt pārdošanas apjomus pirms svētkiem. Kā jau minējām, tas ir vērsts uz Marketplace un Amerikas tirgu, taču daudzi ieteikumi un statistika attiecas uz plašākām e-komercijas tendencēm.

18 lappušu garais ceļvedis Facebook Marketplace ierakstu optimizēšanai ir pieejams ikvienam bez maksas.

Ja Tev ir jautājumi par reklāmas iespējām sociālajos medijos, sazinies ar mums, aizpildot saziņas formu vai rakstot uz info [at] ciekursmedia.lv.