BLOGU VEIDOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS UZŅĒMĒJDARBĪBAI UN MĀRKETINGAM
08.03.2022.
Gandrīz 4 miljardi cilvēku visā pasaulē lieto internetu. Latvijā mājsaimniecību īpatsvars, kurās pieejams internets, 2021. gadā sasniedzis 91,1% (CSP, 2021). Uzņēmumiem nekad nav bijis piemērotāka brīža iekļaut blogu veidošanu savā mārketinga stratēģijā kā tagad.
Blogu rakstīšana ne tikai veicina vietnes apmeklējumu skaitu un reklamē tavus produktus un pakalpojumus, bet arī palīdz veidot uzticību potenciālajiem klientiem. Šajā rakstā mēs uzsvērsim daudzās blogu rakstīšanas priekšrocības uzņēmējdarbībai.
Bloga raksti palielina SEO jeb meklētājprogrammu optimizēšanas rādītājus, kas savukārt veicina tīmekļa vietnes apmeklējumu skaita pieaugumu.
Ar bloga rakstiem tu parādi, ka esi eksperts kādā jomā, kas savukārt veicina potenciālo klientu uzticību tavam zīmolam.
Veidojot bloga rakstus, vienlaikus veido ne vienu vien potenciālu postu saviem sociālo mediju kanāliem.
Kad potenciālais klients ir nokļuvis tavā tīmekļa vietnē, tev ir iespēja pārdot savus produktus vai pakalpojumus.
Ar bloga rakstu ir iespējams atbildēt uz lasītāju vai klientu biežāk uzdotajiem jautājumiem, kas savukārt palīdz veidot jēgpilnas attiecības starp uzņēmumu un klientu.
Blogs turpina strādāt arī tad, kad tu nestrādā. Kamēr vien bloga raksts būs tīmekļa vietnē, cilvēki, kas meklēs informāciju pēc noteiktiem atslēgvārdiem, to atradīs un apmeklēs tavu lapu.
Ja Tevi interesē reklāmas iespējas sociālajos medijos, sazinies ar mums, aizpildot saziņas formu vai rakstot uz info [at] ciekursmedia.lv.