KĀ SOCIĀLO MEDIJU EKSPERTI VAR PALĪDZĒT MAZAJIEM UZŅĒMĒJIEM KRĪZES APSTĀKĻOS

14.04.2022.

Esam aizvadījuši divus pandēmijas gadus. Gada sākumā, kad parādījās neliels cerību stars par situācijas uzlabošanos, pasauli pāršalca jauns pārbaudījumu vilnis. Tiek ietekmēta resursu iegūšana, ražošana un pārvadāšana, kas savukārt tālāk ietekmē preču un pakalpojumu cenas. Ļoti strauji viss paliek dārgāks, un cilvēkiem jāsāk domāt, kā a) nopelnīt vairāk vai b) kā samazināt izmaksas.

Šis ir nedrošs laiks visiem mārketinga speciālistiem, sociālo mediju uzņēmumiem un frīlanceriem, jo parasti mēs esam pirmie, ar kuriem pārtrauc sadarbību naudas ietaupīšanas nolūkos, lai gan mārketings ir viena no vissvarīgākajām lietām uzņēmuma attīstībā. "Apturēt mārketingu, lai ietaupītu naudu, ir tas pats, kas apturēt pulksteni, lai ietaupītu laiku," tā reiz teica Henrijs Fords.

Bet būsim godīgi kad uzņēmumi tikko ir pārvarējuši globālo pandēmiju un tagad draud dzīves dārdzības krīze, mēs nevaram pārmest vēlmei ietaupīt un izdzīvot. Sociālo mediju mārketinga speciālisti, kuri šajā sarežģītajā laikā pielāgosies un sniegs uzņēmumiem atbalstu, būs tie, kuri biznesa pasaulē izdzīvos.

Mārketinga speciālisti pašreiz ir vajadzīgi vairāk nekā jebkad agrāk. Sociālo mediju mārketings nekad nav bijis tik svarīgs, kā tagad. Platformas mainās gandrīz katru dienu, un ir grūti visu laiku būt lietas kursā. iOS14 ir mainījis veidu, kā cilvēki pārvalda reklāmas. Uzņēmumiem ir jābūt cilvēku prātos vairāk nekā jebkad agrāk.

Palīdzot mazajiem uzņēmumiem pārvarēt grūtības, mēs, sociālo mediju eksperti, palīdzam tiem noturēties virs ūdens un palīdzam uzņēmējiem turpināt uzturēt savas ģimenes. Zemāk daži veidi, kā mēs pielāgojamies un palīdzam tiem uzņēmumiem, kuri negrib atteikties no reklamēšanās, bet pašreiz nevar tajā ieguldīt lielus līdzekļus.

1:1 atbalsts

Sociālo mediju aģentūru un frīlanceru lielais pluss ir tas, ka mēs varam atbalstīt ikvienu no jebkuras vietas pasaulē. Tā var būt tikšanās klātienē vai video zvanā. Uzņēmumiem bieži ir nelielas problēmas, kas traucē tiem virzīties tālāk, piemēram, nesaprot sociālo mediju platformu funkcionalitāti vai ir nepieciešams plašāks ieskats datu analīzē, vai nezina, kā likt lietā iegūtos datus, lai uzlabotu rezultātus. 1:1 sesija ar ekspertu, izrunājot neskaidrības vai ievirzot pareizajās sliedēs, ļauj klientam virzīties uz priekšu.

Grupu apmācība

Meistarklase vai seminārs, kas palīdz uzņēmuma darbiniekiem apgūt vienu no galvenajām mārketinga stratēģijām vai taktikām, ļauj pašiem tālāk darboties un organizēt komunikāciju sociālajos medijos. Jā, tas nebūs tikpat efektīvi kā profesionāļu organizēta komunikācija vai reklāmas kampaņa, tomēr krīzes apstākļos tas ir daudz labāk nekā ilgstošs klusums sociālajos medijos. Tā var būt arī pavisam vienkārša lieta, piemēram, seminārs par to, kā darbojas sociālo mediju platformas, ko tur darīt vai nedarīt, kas jāņem vērā pirms publicēšanas utt.

Nepilna laika atbalsts

Pat ja viņi nevar izmantot pilnu ārpakalpojumu, uzņēmums joprojām var gūt labumu no tā, ka sociālo mediju eksperti skatās pār viņu plecu un sniedz padomus un atbalstu noteiktā laika periodā. Piemēram, pirms satura publicēšanas uzņēmums to atrāda sociālo mediju ekspertam, kurš nepieciešamības gadījumā dos padomu, kā to uzlabot. Šo pakalpojumu piedāvāšana palīdz uzņēmumam turpināt attīstīties grūtību laikā, un gan mārketinga epksperti, gan klients atcerēsies par pozitīvo ietekmi uz viņu komandu un ģimeni.

Čiekurs Media ar lepnumu atbalstām vietējos zīmolus un palīdzam tiem augt.


Ja tevi interesē šāds saturs, seko mums sociālajos medijos Facebook un Instagram!

Ja Tevi interesē reklāmas iespējas sociālajos medijos, sazinies ar mums, aizpildot saziņas formu vai rakstot uz info [at] ciekursmedia.lv.