5 IEMESLI, KĀPĒC KĻŪT PAR INTERNETA SENSĀCIJU NAV LABA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA

15.03.2022.

Visi vēlas kļūt par interneta sensāciju (go viral). Tomēr 99% gadījumu tā nav laba mārketinga stratēģija. Zemāk apkopojām piecus iemeslus, kāpēc tā.

  1. Tu neesi tam gatavs. Ja tavam uzņēmumam nav pietiekami daudz produktu noliktavā vai nav pietiekami daudz darbinieku, lai apkalpotu simtiem cilvēku, nemēģini kļūt par interneta sensāciju! Tas var kaitēt uzņēmuma reputācijai un izjaukt biznesu.

  2. Tavai auditorijai tas nepatiks. Gandrīz nekad ar virālu saturu nav iespējams izveidot ilgstošas un jēgpilnas attiecības ar auditoriju. Tas nav ilgtermiņa risinājums. Tāpat arī lielākā daļa sasniegto cilvēku nekļūs par uzņēmuma klientu. Labāk ir koncentrēties uz mazāku, bet īsto auditoriju.

  3. Cilvēki neatcerēsies tevi vai tavu zīmolu. Kad redzam saturu, kas kļuvis par interneta sensāciju, mēs atceramies pašu saturu, nevis to, kurš to radīja. Pēc kāda laika mēs, iespējams, atcerēsimies popularitāti guvušo ziņu, bet neatcerēsimies, ka tā bija tava ziņa.

  4. Lielu popularitāti ieguvušais saturs sabojās maksas reklāmu efektivitāti. Atkārtoti atlasīt un uzrunāt mērķauditoriju, izmantojot maksas reklāmas, ir saprātīgs solis. Bet ir svarīgi, lai šī mērķauditorija ir īstie cilvēki. Virāls saturs palielina reklāmas izmaksas. Tu tērēsi naudu uz cilvēkiem, kuriem neinteresē tavs bizness.

  5. Lielu popularitāti ieguvušais saturs ierobežos organisko mārketingu. Palielinot savu sasniegto auditoriju ar cilvēkiem, kuriem neinteresē jūsu saturs, samazināsies kopējais iesaistes līmenis sociālajos medijos, kas laika gaitā samazinās kopējo sasniegto auditoriju. Kas savukārt nozīmē, ka tavs potenciālais klients neredzēs tavu saturu.


Ja tevi interesē šāds saturs, seko mums sociālajos medijos Facebook un Instagram!

Ja Tevi interesē reklāmas iespējas sociālajos medijos, sazinies ar mums, aizpildot saziņas formu vai rakstot uz info [at] ciekursmedia.lv.