3 IETEIKUMI, LAI VEIKSMĪGI PĀRDOTU SOCIĀLAJOS MEDIJOS
01.03.2022.
Pirms mēģini pārdot sociālajos medijos, pajautā sev: Vai tu pirktu no kāda, kuru nezini un kas nepatīk? Ja viņiem neuzticies? Ja neesi pārliecināts, ka viņi pildīs doto solījumu? Visdrīzāk, ka atbilde ir - nē. Diemžēl lielākā daļa uzņēmumu to aizmirst, kad mārketinga nolūkos izmanto sociālos medijus.
Kā mēs veicam pirkuma izvēli:
Pirms mēs tērējam savu grūti nopelnīto naudu, mēs gribam zināt un uzticēties uzņēmumam, no kura pērkam.
Mēs paļaujamies uz personīgo pieredzi un attiecībām.
Mēs sekojam līdzi uzņēmumiem, no kuriem mēs varētu kaut ko iegādāties.
Uzņēmumiem ir jāsniedz savai auditorijai viss nepieciešamas, lai tā kļūtu par klientu.
Lūk, kā to izdarīt sociālajos medijos:
Esi redzams! Sociālo mediju algoritmu dēļ sekotāju skaitam jau sen vairs nav liela nozīme, jo tāpat lielākā daļa no tiem neredz uzņēmumu publicēto informāciju. Tāpat arī viņiem nav liela nozīme, ja tie nav īstie cilvēki. Jāpublicē tāds saturs, kas ir interesants un kas piesaista īsto auditoriju. Jo vairāk cilvēku mijiedarbosies ar publicēto saturu, jo vairāk satura viņi redzēs.
Veido jēgpilnas attiecības! Mazāk nekā 9% cilvēku sociālajos medijos mijiedarbojas ar uzņēmumu kontiem. Taču tas nenozīmē, ka tavi sekotāji neskatās uz katru tavu kustību. Saturam vajadzētu sniegt visu nepieciešamo, lai izveidotu ar uzņēmumu personiskas attiecības, pat ja viņi aktīvi neiesaistās.
Necenties pārdot pārāk ātri! Atceries darbības, ko pats veic pirms pirkšanas, un izmanto tās, lai pārdotu savu produktu vai pakalpojumu. Sasniedz īstos cilvēkus un velti laiku, lai stiprinātu viņu uzticību, pirms mēģini pārvērst viņus maksājošā klientā.
Uzņēmumiem ir ļoti svarīgi veikt pārdošanu sociālajos medijos, taču, ja pirms tam neveic šīs darbības un nevelti laiku, lai veidotu padziļinātas attiecības ar savu auditoriju, būsi vīlies par rezultātiem.
Ja Tevi interesē reklāmas iespējas sociālajos medijos, sazinies ar mums, aizpildot saziņas formu vai rakstot uz info [at] ciekursmedia.lv.