Par un ap sociālajiem medijiem

RĪKI, KO IZMANTO MŪSU SOCIĀLO MEDIJU MENEDŽERI

Konsultācijām un auditam neizmantojam n-tos rīkus. Bet kad runa ir par sociālo mediju administrēšanu, tad gan process paliek nedaudz sarežģītāks. Tāpēc šoreiz apskatīsim galvenos rīkus, ko izmantojam, veidojot sociālo mediju saturu saviem klientiem.

INSTAGRAM ATTĒLU IZMĒRI [2023]

Sociālo mediju platformām patīk bieži mainīt un eksperimentēt ar dizainu, interfeisu un citām lietām, it sevišķi Facebook. Arī Instagram pēdējos gados šo to ir pamainījis. Tāpēc apkopojām aktuālos Instagram attēlu izmērus.


JAUNUMS! SOCIĀLO MEDIJU KALENDĀRS

Mēs zinām, cik reizēm ir grūti izdomāt, ko publicēt sociālajos medijos. Un vēl pie tam to darīt regulāri, lai uzņēmums visu laiku būtu esošo un potenciālo klientu prātos. Tāpēc izveidojām sociālo mediju kalendāru, kas šo visu procesu padarīs vieglāku. Tas palīdzēs tev izvēlēties, ko un kad publicēt.

5 IEMESLI NOLĪGT SOCIĀLO MEDIJU EKSPERTU

Līdz šim esi labi izticis bez palīga sociālo mediju jautājumos. Taču tavi biznesa mērķi ir auguši, un līdz ar to ir auguši arī tavi sociālo mediju mērķi. Ieguldījums sociālo mediju profesionāļos ir būtisks ieguldījums tavā biznesā.

6 VEIDI, KĀ NEZAUDĒT PIEKĻUVI SAVĀM SOCIĀLO MEDIJU LAPĀM

Sociālo mediju konti ir ļoti nozīmīgs un vērtīgs biznesa rīks. Tāpēc visiem, kuriem ir piekļuve uzņēmumu lapām, ir jārūpējas par to drošību.  Tas pasargās no lapas uzlaušanas, nozagšanas, ļaunprātīgas izmantošanas vai vienkārši no lapas izdzēšanas.

ALGORITMS NAV IEMESLS, KĀPĒC TEV IR SLIKTI REZULTĀTI

Viens no iemesliem, kāpēc daudzi mārketinga speciālisti neredz labus rezultātus no sociālo mediju administrēšanas ir tas, ka viņi pārāk daudz koncentrējas uz algoritmu. Ja publicētais saturs nenes rezultātus, viņi vaino algoritmu. 

4 SATURA VEIDI IESAISTES VEICINĀŠANAI

Stratēģijas veidošana, pamatojoties uz pierādījumiem balstītu saturu, kas atbilst konkrētajai auditorijai, ir veiksmes atslēga. Lasi tālāk un uzzini 4 organiskus satura veidus, kas var veiksmīgi strādāt un nest rezultātus.

VAIRĀKKĀRT IZMANTOJAMS SATURS

Tu esi vienīgā persona, kas redz 100% savu sociālo mediju saturu. Nemitīga jauna satura radīšana agrāk vai vēlāk novedīs pie tavas vai tava sociālo mediju administratora izdegšanas. Tāpēc jau sesoša satura atkārtota izmantošana ir daļa no gudras stratēģijas. 

KĀ SOCIĀLO MEDIJU EKSPERTI VAR PALĪDZĒT MAZAJIEM UZŅĒMĒJIEM KRĪZES APSTĀKĻOS

Palīdzot mazajiem uzņēmumiem pārvarēt grūtības, mēs, sociālo mediju eksperti, palīdzam tiem noturēties virs ūdens un palīdzam uzņēmējiem turpināt uzturēt savas ģimenes. Rakstā apkopti daži veidi, kā mēs palīdzam uzņēmumiem 2022. gadā.

MAKSAS REKLĀMAS - PAR VAI PRET?

Ir dzirdēti visdažādākie mīti par maksas reklāmām, un daļa no tiem ir daļēja taisnība, bet tikai tāpēc, ka cilvēki nemāk pareizi izmantot maksas reklāmas. Patiesībā pareizi izveidota un izvietota reklāma ir daļa no veiksmīgas pārdošanas.

5 IEMESLI, KĀPĒC KĻŪT PAR INTERNETA SENSĀCIJU NAV LABA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA

Visi vēlas kļūt par interneta sensāciju (go viral). Tomēr 99% gadījumu tā nav laba mārketinga stratēģija. Šajā rakstā apkopojām piecus iemeslus, kāpēc tā.

BLOGU VEIDOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS UZŅĒMĒJDARBĪBAI UN MĀRKETINGAM

Gandrīz 4 miljardi cilvēku visā pasaulē lieto internetu. Latvijā mājsaimniecību īpatsvars, kurās pieejams internets, 2021. gadā sasniedzis 91,1% (CSP, 2021). Uzņēmumiem nekad nav bijis piemērotāka brīža iekļaut blogu veidošanu savā mārketinga stratēģijā kā tagad.

3 IETEIKUMI, LAI VEIKSMĪGI PĀRDOTU SOCIĀLAJOS MEDIJOS

Pirms mēģini pārdot sociālajos medijos, pajautā sev: Vai tu pirktu no kāda, kuru nezini un kas nepatīk? Ja viņiem neuzticies? Visdrīzāk, ka atbilde ir - nē. Diemžēl lielākā daļa uzņēmumu to aizmirst, kad mārketinga nolūkos izmanto sociālos medijus.

KĀ VEICINĀT TĪMEKĻA VIETNES APMEKLĒJUMU SKAITU

Jūsu uzņēmumam ir tīmekļa vietne, bet neviens to neapmeklē. Ko darīt?  Šo procesu var paātrināt un veicināt ar vairākiem paņēmieniem, bet trīs galvenie ir regulāra satura publicēšana pašā tīmekļa vietnē, sociālajos medijos un maksas reklāmas.

SAIŠU PIEVIENOŠANA INSTAGRAMĀ

Mazie uzņēmumi bieži neizprot Instagram nozīmi sava biznesa veidošanā, bet Instagram profilam ir vairākas reklamēšanās priekšrocības, kas var noderēt ikvienam. Šoreiz par interneta saišu nozīmi komunikācijā.


DAŽAS LIETAS, KO SOCIĀLO MEDIJU MENEDŽERI GRIB, LAI JŪS ZINĀTU

Mums ir desmit gadu pieredze sociālo mediju jomā. Šajā laikā esam saskārušies ar dažādiem mītiem un pieņēmumiem par mūsu darbu, kā arī ar visādām jocīgām vēlmēm no mūsu klientiem. Tāpēc esam apkopojuši dažas lietas, ko sociālo mediju menedžeri grib, lai jūs zinātu.


INSTAGRAM TESTĒ ABONĒŠANAS FUNKCIJU

Instagram pašreiz testē abonēšanas funkciju, kas ļautu satura veidotājiem veidot un rādīt saturu tikai tiem sekotājiem, kuri maksā par šo pakalpojumu. 


5 IEMESLI REKLAMĒTIES INSTAGRAM

Ar vairāk nekā vienu miljardu lietotāju Instagram ir viens no pasaules populārākajiem un vadošajiem sociālajiem medijiem. 2021. gadā to izmantoja apmēram 720 000 cilvēku no Latvijas. Esam apkopojuši 5 iemeslus, kāpēc reklamēties Instagram.


FACEBOOK PADOMI MARKETPLACE UN REKLĀMU OPTIMIZĒŠANAI

Iepirkšanās sezonai ritot pilnā sparā, Facebook ir publicējis jaunu, 18 lappušu garu ceļvedi Facebook Marketplace ierakstu optimizēšanai, lai gada pēdējās dienās maksimāli palielinātu sasniegto auditoriju, interesi un ideālā gadījumā pārdošanas apjomu. 


SAGATAVOJIET SAVU E-VEIKALU SVĒTKIEM

Ikgadējais svētku iepirkšanās bums ir gandrīz klāt! Lai gan ierobežojumi ir atviegloti un daudzi veikali gaidīs pircējus veikalos, iepirkšanās tiešsaistē šogad, visticamāk, būs liela. Un tāpat kā jebkuru citu gadu, interneta veikali var sagaidīt pircēju pieplūdumu. 


PALIELINĀS TWITTER LIETOTĀJU SKAITS

Lai gan sociālais tīkls Twitter ilgu laiku stagnēja, jau kādu laiku tas atkal atgūst popularitāti. Pēdējā gada laikā aktīvo lietotāju skaits, kas Twitter apmeklē katru dienu, palielinājās par 13%, sasniedzot 211 miljonus lietotāju. 


FACEBOOK ZIŅU PLŪSMA

Facebook jaunā paskaidrojošā video pastāsta, kā darbojas ziņu plūsmas algoritmi, kas ne vienam vien sagādā galvassāpes.